Thursday, October 14, 2010

ÜÇÜNCÜ GÜN (sabah faslı)

Begonvilin bu güzel çiçeği,her sabah odamdan çıkarken bana günaydın diyor,güne böyle başlamak ne kadar mutluluk veriyor bana bilemezsiniz! Aşağıdaki çiçeği tanıdınız mı?Hani İstanbulda bir türlü çalamadığım bir sarmaşığımsı ağaç vardı ya ,işte O evet o burada o kadar çokki aklım durdu,botanik bahçesi varsa mutlaka alıp İstanbula götürüp balkonuma koyacağım.Balkonumun büyük olduğunu zannetmeyin,ufacık ama her yerinde çiçek var.
Bütün yollar,kapı girişleri,balkonlar her yer çiçek,ağaç...Daha evvel de yazdım ve gösterdim.Ama o kadar çok ki tekrar tekrar gösteriyorum yine de gösteremediğim yığınla kapı önü,balkon ve yol var...







Sadece resim var ,sabah faslı böyle bir fasıl...












Burası küçük bir gölet,uzayıp evlerin arasından yol boyu devam ediyor ve içinde balıklar var,belki görebiliriz diye çektim ama görünmüyorlar...Köprünün sol tarafı,sağ tarafını da çekmiş,üstelikte buraya koymuştum,üst üste olmasın diye,yana çekerken sildim.Üzgünüm çok güzel görünüyordu aslında...Bu işi bir türlü doğru dürüst yapamıyacağım ben.Birini yaparken birini bozuyorum...





No comments:

Post a Comment