Wednesday, October 13, 2010

ÜÇÜNCÜ GÜN (gece yarısından sonra)

Bu yazıyla benim başım biraz dertte galiba bakalım bir şeyler yapabilecek miyim?Üçüncü gün sabah Angoranın içini gezdim,cicik çok çalıştı ve bolca fotoğraf çektik ikimiz.Akşam üstü



















bir arkadaşın(resepsiyondaki güler yüzlü)köyüne gittik,mandalina kesmeye,orada da bir dolu fotoğraf çektik cicikle doğal olarak...İki yazıda toparlamak istedim.
Önce köy fotoğraflarını koymaya başladım,bir süre sonra koyduğum fotoğrafları sildi,bende bu haliyle yazıya başladım,diğerleride silinmesin diye...Böylece devam edeceğim,bakalım netice nasıl olacak,göreceğiz. Bu ağaç portakal ama bir dalına limon aşılanmış,ikisi de üzerinde şu an... Bir ağaçta hem portakal hem de limon gel keyfim gel...
Mandalinalar toplanmıyormuş,kesiliyormuş.Her dalın ucunda en az dört beş mandalina var,tak diye dalın ucundan kesip alıyorsunuz mandalinaları.Çok ilginç bence... Herkese vermek için üç büyük torba dolusu topladık.Bu arada benim fotoğraflarımı da Sibelciğim çekti,benim cicikle...




Mandalinalardan sonra sıra nara geldi,kocaman ve çok güzeldiler...Onlardan da yeterince topladık...Çok keyifliydi doğrusu...
Gördğünüz gibi bende nar topladım,çocuk gibiydim,etrafa gülücükler saçıyordum,allahtan kimseler yoktu,deli damgası yemek işten bile değildi...


Torbalarımızı arabanın bagajına yerleştirip dönüş yoluna koyulduk...


Gördüğünüz gibi utanmasam kahkaha atacağım...
Günün başlangıcı ve sonrası başka yazıya kaldı...Umuyorum,bu yazı ve resimler silinmez...Yoksa hepten küserim ...

















1 comment:

  1. Neyse sadece en başta çok büyük aralıklar var,diğerleri biraz daha iyi,ama beni çok zorladı bu yazı,yaptığım hatayı da hiç anlamadım...Bakalım günn devamı ve öncesi ne olacak?

    ReplyDelete