Tuesday, October 5, 2010

DENEME DENEYEMEME

Evet aklıma gelen başıma geldi.En sonda olması gereken fotoğraf en başa geldi yerleşti.Şimdi bana düşen karar vermek.Ya bu yazıyı silerim ya da bloga koyarım.İyisimi yaz mı tura mı yapmak.Yok yok şaka söyledim.Silemem,hoşgörünüze sığınıp bloga koyuyorum.Bu not da final notu gibi oldu.

Bugün resimleri yerleştirme denemesi yapıyoruz.Onun için saçma sapan resimler koydum galiba.Çünkü ne yazacağımı bilemediğim için resim seçemedim.şimdi bakalım ne olacak.Üstteki resim geçen gün pişirdiğim,bol sovanlı,bol domatesli, azıcık sıvı yağlı semizotu.


Bu gördüğünüz suyuna bol domates rendelenmiş erişte makarna,ben makarnayı az suyla pişirip,pilav gibi demliyorum,böylece o güzelim hafif unlu suyu atılmamış oluyor ve bütün değerleri afiyetle vücuduma giriyor.



Sonuçta küçük bir parça tavuk budu ile bana balkonda keyifle yenen bir öğlen yemeği oluyor.Unutmadan ilave edeyim her yemeğe tuzla beraber biraz da karabiber ekerim,tavuğada aynen, ayrıca bolca kekik,o zaman yemede yanında yat oluyor...


Bu fotoğraf o gün akşam üstü güneş batarken çekildi,bulutlar ve güneşin son ışıltıları ne kadar güzel değil mi?Ben biraz daha öğrenebilsem şu fotoğraf çekme sanatını çok iyi olacak...Müthiş keyif alıyorum fotoğraf çekerken...
Arkadan vuran güneşle,yere düşen gölgemi çektim,bu da bir denemeydi.Ve fotoğrafı yukarıya taşımaya çalışırken yok ettim.Şimdi buraya koyamıyorum,ya en tepeye gelicek yada hiç gelmiyecek,sabırlı olun deneme başlıyor ya da deneyememe...

No comments:

Post a Comment