Monday, October 11, 2010

BİRİNCİ GÜN (gece yarısından sonra)

Biraz önceden başlayalım,bizim evden güneşin batışı,Kikirik gitmiş,tek başımayım.Geç saatlere kadar oturdum,bir önceki yazımı bitirdim,saatimi kurup,elime kitabımı alıp yatağa kuruldum. Sabah zilden evvel uyandım,pazartesi günleri Actonel alırım,ilacımı aldım,kahvaltıya daha yarım saat var,şöyle bir Cumhuriyetime göz gezdirip çiçeklerimi sulayıp,onlara gideceğimi söyledim.Kahvaltı hazırlamıya mutfağa girince Kikiriğimin arkadaşı güvercini gördüm,bana şöyle bir baktı kafasını çevirdi,gitmedi bekledi, uzunca bir süre bekledi.Tabi ben dayanamadım ve fotoğrafını çektim o arkadaşını beklerken,sonunda baktı gelmiyor,sıkıldı gitti.Kahvaltıdan sonra bavulumu yerleştirdim,çıkıp biraz dolaştım,hava çok güzeldi sonra eve döndüm,yemeğimsi bir şey yedim taksi çağırdım,ver elini Sabiha Gökçen hava alanı...

Uçağa binip yerime yerleşince ilk fotoğraf çekildi.Yolculuk yapmayı çok seviyorum.Uçak,otobüs,vapur hiç farketmiyor benim için,hatta bir turne dönüşünde,hava muhalefeti yüzünden uçak kalkmayınca dekor kamyonunda şöförün yanında Samsundan Ankaraya gittim ,gece yarısı
yola çıktık.O yolculukta da büyük keyif aldım,görüş açısı çok farklıydı...

İstanbul ayaklarımın,afedersiniz ,uçağımızın altında
yine bir yığın fotoğraf çektim,doğal olarak sadece bir tanesi konuyor buraya.
Uçağın camları çok kirli olduğu için,o güzelim ışık oyunlarını bu kadarcık gösterebildim,hem ben hem cicik çok yeniyiz,belki ilerde daha iyi olabiliriz
Ve İzmir Adnan Menderes hava alanı,uçağımız durdu,birazdan toparlanıp İzmire ayak basacağız...Çok uzun yıllar geçti aradan en son doksanlı yıllarda gelmiştim İzmire ...Kimbilir ne kadar değişmiştir,ha-yatımızda değişmeyen tek şey değişebilirlik...
Benim güzel Sibelim,gelip beni aldı,Seferihisara Angora Beach'e doğru yolculuk başladı,özlemişiz bir birimizi konuşmaya daldık fotoğraf filan çekmek,hak getire...Sonunda çok büyük bir arazi içinde,iki katlı evler bulunan mekanımıza geldik.şöyle bir yerleşip,yemek salonuna gittim.

Yuvarlak ve büyük bir yer,fotoğraflar zamanla çekilip günlüğümsüye yerleştirilicek,acele etmiyelim,tamam mı?Bütün çevresi,çift cam,pimapenler gibi...Ben de dğişiklik olsun diye içerden ,dışarıyla beraber ,iç kısmın yansımasını çektim,çok belirgin olmadı ama idare eder biraz daha büyüyünce daha güzel fotoğraflar çekerim,umudumu yitirmiyorum...Umut Memedin ekmeği,ye Memet ye!