Wednesday, July 7, 2010

BEN DELİMİYİM (2)

Bu yazıya da evet ben deliyim,diye başlamayı düşünüyordum.Vaz geçtim,nasılsa yazıyı okuyunca deli olduğumu anlıyacaksınız.Haziranın son cumartesi günü ve Temmuzun ilk cumartesi günü Kadıköyümüzde yeni açılan
Kozzy de ki tiyatro salonunda oyunumuzu
güzel bir seyirci karşısında ve büyük bir
keyifle oynadık.Sağdaki ilk resim,A.V.M.nin
girişi,merdivenlerle sinemaların ve tiyat-
ronun olduğu kata çıkılıyor.Tiyatro salonuna
Gazanfer Özcanın ismi verilmiş...
Çok duygulandık,bu sahnede olmaktan
gurur duyduk.Büyük ve yarı karanlık
mekan, dekorun arkasının
göründüğü SAHNE,oldukça büyük,kullanışlı
ve de çok güzel...Daha evvel face e de yaz-
mıştım,büyük kadrolu müzikal ve oyunlar
için ideal bir sahne...Belki de bir gün ben
de bu sahnede öyle bir oyunda oynamak
zevkini elde edebilirim...







Arkadaşlarımız dekoru kurarken fotoğraflarını çekiyordum.Bu arada Tuncay da bana poz verdi
Hem patronumuz hem de çok iyi bir dostumuzdur daima...Birde sahneden salonun görünüşünü
çektim.Sahneyi görüşü ne kadar güzel değil mi?Koltuklarda çok rahat,ayrıca da bizi çok güldürdü
bu koltuklar...Resimde belli olmuyor,numaralar sarı renkte,kırmızı koltuk ve üstünde sarı numara.yani sarı kırmızı,hem de Kadıköyde...Olucak iş mi yani?Üstelik ben de Tuncay da Fener
Bahçeliyiz.Sağdan soldan espriler patladı,gülmekten yerlere yattık.









Eveeet,şimdi gelelim benim deliliğime...Bir alış veriş merkezinde açılan tiyatro salonu için
kim ,beş saat önce gidip araştırma yapıp,onlarca resim çekip
sanki o koskoca AVM kendi mülküymüş te reklamını yapıyormuş gibi davranır?Sizce akıllı bir insanın işimidir bu yaptığım...Kimse duymasın ama ben bu deliliklerimi çok ama çok seviyorum.
Hayatımı güzelleştiren pek çok şeyden biridir deliliğim...Aaaaa ,saat bir buçuk olmuş
hiç uyarmıyorsunuz aşkolsun,kitap okuma saatin geldi,hadi artık yat desenize....Demeseniz de ben yatıyorum,size tatlı uykular,güzel rüyalar...

No comments:

Post a Comment