Sunday, February 28, 2010

PEKİ;GELİYORUM!

Dün akşamüstü Tuncay aradı,öğle yemeğine davet etti,saat dört buçukta stüdyoda olmalıyım,seslendirmem var,sana gelirsem yetişemiyebilirim,dedim.Ne dedi biliyormusunuz?Ama,pastırmalı kuru fasulye partisi var,buna dayanmak ne mümkün,tamam canım,geliyorum,dedim...
Pastırmalı kuru fasulye yemişinizdir eminim,püf noktası,helmeli güzel bir fasulye pişirip,son dakikada kuş gönünden,nefis bir pastırmayı ilave edip,tahta kaşıkla şöyle bir iki çevirip,sıcağı sıcağına servis yapmaktır...Tuncay bu işi harika yapar,az yememişimdir,değişik yıllarda...Tuncay Özinel Tiyatrosunda ilk çalışmam 1984-85 sezonunda Demir Parmaklıklar Ardında oyunu iledir.Çok güzel bir oyundu,kadro çok iyiydi,çok severek oynadık...
Fasulyeyi yer yemez(tabi ki bir de tam kıvamında yapılmış muhteşem bir beyaz pilav vardı)arkadaşlar provaya başlamadan,ben ayrılıp taksi aramaya sokağın başına çıktım.Aklım sıra Kadıköye inip oradan da otobüsle Mecidiyeköye geçip,sonrada yürüyüp,Şafak Stüdyolarına gidecektim.Şafak Zincirlikuyudadır.Önümden Mecidiyeköye kayıtlı bir taksi geçmez mi,hemen durdurdum,durağamı gidiyorsun dedim,evet teyze dedi.Bindim,Kadıköye gidecektim,müşteri bulabilirsen al,direk Zincirlikuyuya gidelim dedim.Tok gözlü çocukmuş,onbeş lira ver gidelim dedi.Böylece rahat bir şekilde stüdyoya kadar gittim.İstanbulda trafikte ,böyle şeyler sık olmaz,genellikle kan kusarsınız,karşıya geçmek için,ondan dolayı,böyle uzun uzun anlattım.
Annem dizisinin ses ekibi yapıyor,Ömre Bedel dizisini de...Özlemişim,çok güzel günler geçirdik birlikte.Neredeyse bir sene oldu,seslendirme yapmayalı,ayrıca da Fadime hala Karadenizli,çocuklara galiba fazla zorluk çıkardım,ama biliyorum ki,içlerine sinmezse,hayatta(tamam oldu)demezler..Aynı şey,yönetmenimiz içinde geçerli,Tamam dediyse,bilirim ki tamamdır.Çünkü,iğneden ipliğe herşeysiyle tamam olmasını isterler,Yönetmen,kamera ve ses...Bence ayrılmaz bir üçlü,yapılanın iyi olması için,tüm kadro büyük bir özveriyle çalışır.Daha dekordan,ışıklardan,yüzlerce ince ayrıntıdan bahsetmedim,belki ilerde...
Saat akşamın sekizi,yarın çekim var yemek hazırlığına başlamalıyım,şimdilik bu kadar,yine görüşeceğiz,bir kere başladım,benden kolay kolay kurtulamazsınız...Görüşürüz...Neşeyle kalın,tüm güzellikler sizinle olsun...

1 comment: