Tuesday, February 2, 2010

KESİŞMELER

Selam,kısa bir aradan sonra,ben yine geldim.Bir kaç gün önce yeğenim Antalyadan geldi,özlemişiz bir birbirimizi...Geziyoruz,gevezelik ediyoruz,çikolataları paylaşıyoruz,sabah,öğle,akşam ve de gece keyifleri(o da benim gibi 2-3 ten evvel yatmıyor yatağa) yapıyoruz.Benim yaşımda zannetmeyin yeğenimi,kızlarımın yaşında,bugün onun annesinin arkadaşı olan bir hanımı görmeye gittik.Anıları paylaşmak,eski bir dostu ziyaret etmek,benim de tanışmadığım,tatlı bir insanla tanışmama vesile oldu.Uzun yıllar,görüşülememiş olduğundan eskiler açıldı,yeniler saçıldı,sözler sözleri getirdi...Ve o arkadaşın aslında annesinin arkadaşı değil akrabası olduğu ortaya çıktı.Laf lafı açtı,laf kuyuyu açtı ve Akbanktan emekli olduğunu öğrendim,eh bende akbank emeklisiyim,nerdeyse biz de akraba çıkacaktık.Onun çalıştığı dönemlerde,ben de AkbankÇocuk Tiyatrosunda çalışıyordum.Neredeyse her hafta teyet geçmişiz birbirimizin yanından...Evlerimiz arasında iki bilemedin üç blok var...Allah bilir kaç kere sokakta yan yana yürüyüp,ya da karşı karşıya gelip,göz ucuyla görüp,yürüyüp gitmişizdir,kendi yollarımıza...Kimin kiminle,kimin neyle ve nerede ve ne sebeple hangi zamanda yolu kesişir...Bu gün ben çok mutlu oldum,eski günleri anımsadık,birbirimizin bildiklerini,bilmediklerini paylaştık...Eğer sizin de başınıza buna benzer olaylar geldiyse,benim duygularımı anlarsınız...İyi geceler,birazdan yatarım artık,daha yatakta kitap okuma saatleri var,yarın da çekim için erken kalkıcam...Çekim hikayeleri daha sonraki günlerde...Şimdilik,görüşmek üzere diyip,noktayı koyalım.

No comments:

Post a Comment