Wednesday, March 10, 2010

BUGÜN

Sabah erken kalktım,banyomu ,kahvaltımı yapıp,gazetemi okudum.Sonra aklıma takıldı birden,prova birde mi,iki de miydi?Hay allah,tamam hep değişik saatlerde yapıyoruz ama,bu kadar da olmaz ki canım!İnsan prova saatini nasıl unutur?Neyse,Tuncayı arayıp sordum,saat birdeymiş,kafaya koyduğum gibi,yürüyerek gideceğim C.K.M.ye...Saat onbir kırk beşte başladım yürüyüşüme,hava inanılmaz soğuktu,bir de neredeyse fırtına benzeri rüzgar,estimi,uçuruyor.Devamlı esse herhalde kuşlar gibi havalarda olurdum.Neyse sıkı giyinmiştim,üşümedim,hatta terledim bile...C.K.M.ye geldim,tiyatro salonlarının olduğu kata çıktım,her zaman prova yaptığımız salonda,bir konferans var.Öteki salona gittim,zayıflama metotlarıyla ilgili seminer gibi bir şey...Kafayı yedirecekler bana...Noluyoruz? Hemen cebi çıkardım,Tuncayı aradım (neredesin sen,hani gelicektin) demez mi?Ayol siz neredesiniz ?Bir dakika sonra anlaşıldı ki ben ayakta uyuyorum zaman zaman,çünkü prova bugün Ali Poyrazoğlu Tiyatrosun da imiş...İnanın hiç hatırlamıyorum...Çokkk sinirlendim kendime,hiç dinlenmeden gerisin geriye yürüyüp eve döndüm.Tuncay,gelme artık,demişti...Şimdi artık akşamdan telefon edip,prova saatini ve yerini öğrenip,mini akıl defterime yazacağım.Evet karar verdim ki,ben artık yaşlanıyorum,bundan sonra daha dikkatli ve tedbirli olacağım...Bugün dersimi,pardon,boyumun ölçüsünü aldım...

No comments:

Post a Comment