Saturday, February 20, 2010

DUYGULAR

Aslında başlık sadece duygular değil,duygular 1 olmalıydı.O kadar birbirinden farklı ,o kadar çeşitli ve hatta çelişkili ,karışık,karmakarışık,çözülebilinir,çözülebilinemez duygular var ki,Birden başlarsanız allah bilir hangi rakamlara ulaşır?İki gündür Tuncay Özinel ile beraberim.Veee evet,çok güzel bir oyunun provasına katılıyorum.Benden mutlu insan yoktur,bu günlerde ve buralarda...Mutluluk,insanın ayaklarını yerden kesecek kadar,kuvvetli bir duygu...Senelerdir,tiyatroda oynamamıştım,Tuncay telefonda söylediği zaman kulaklarıma inanamadım.Dün provaya başlayıncaya kadar da,gerçek mi,rüya mı gördüm acaba,duygusu yaşadım.Neyse,artık itiraf edebilirim,ben yıllarca oyun seyredemedim.Onlar oynuyorlar,ben oynıyamıyorum,kıskançlığı değildi.Aslında benim seçimimdi,gidip Antalyaya yerleşmek,kimsenin suçu yoktu,tiyatrodan uzaklaşmamda...Ama o nasıl bir kıskançlık duygusuydu ki,bana oyun seyrettirmiyordu.Ben hayatımda bu kıskançlıktan başka bir kıskançlık yaşamadım.Tiyatroda oynarken,iki arada bir derede tüm oyunları seyretmeye çalışırdım,hatta zaman zaman,keşke param olsa da her tatil günümde uçakla Ankaraya gidip oradaki oyunları seyredebilsem,diye düşünürdüm...
Kıskançlığım,Vahide Gördümle bitti,onun oyununu(Evlilikte Ufak Tefek Cinayetler)büyük bir keyifle,hatta iki kere seyrettim.Bana kalırsa o kıskançlıktan kurtulduğum için,şans yüzüme güldü.Kıskançlık güzel bir duygu değil,bazı insanlar,kıskançlık iyidir,sizi kamçılar,başarma azminizi güçlendirir derler,ama ben inanmıyorum,başarmak için kıskançlık değil çalişmak gerekir yalnızca...
Şimdi bu satırları yazarken de çok keyiflendim,bir kere üstümden büyük bir yük kalktı sanki,kıskançlık itirafımla...Ayrıca yazmak başlı başına bir neşe kaynağı,duygularınızı,düşüncelerinizi paylaşıyorsunuz,kendinizle konuşuyor gibisiniz,işte bu duyguyu anlatabilmek çok zor...Bu kadar yeter,aşırı duygulandım,korkarım saçmalamaktan...(Bu da bir duygu)Sevgiler...Güzel duygular hep sizinle olsun...

No comments:

Post a Comment