Wednesday, February 24, 2010

GÜNAYDIN

Herkesin her günü aydın olsun...İlk çalışma günü çok iyi geçti,neden mi bahsediyorum,tabi ki Fadime haladan...Kıyafet baktım evden ,pek bir şey bulamadım,yinede bir iki parça tişort ve hırka koydum ufak bir çantaya bi de pabuç,ver elini set...Buse yavrum o kısacık zamanda bana uygun bir kostüm hazırlamış bile...Güne güzel başladık,çekimler çok rahattı,konuşmada pek sıkıntı çekmedim,bakalım seslendirme de ne olacak?Ömre Bedeli seyrediyorsanız,eleştirilerinizi bekliyorum...Genç bir teknik ekip,cıva gibiler,genç oyun arkadaşları,genç ve harika bir yönetmen,nasıl mutlu olmayayım,söyler misiniz bana...İki gündür de C.K.M.de provadaydım,kahkaha dolu saatler geçiriyoruz...Oyun çok güzel olacak,eminim sizlerde çok gülerek ve beyeniyle izleyeceksiniz...Hepinizin İstanbulda oturmanıza gerek yok,seyretmek için...Biz sizin oturduğunuz kentlere geliriz,yeter ki siz isteyin...Saat dokuzu çeyrek geçiyor,artık kahvaltımı yapıp,giyinip,tiyatroya gitmem lazım...Benim ayağımla bir saat yürüyerek gidiyorum...Bu gün yumuşak bir güneş var,rahat yürürüm,dün yağmur vardı ara ara...Gidip dönerken yaptığım bu yürüyüş,beni zinde tutuyor,harcadığım iki saate değiyor...bu gün de günüm güzel başladı,sizlerle olmayı seviyorum,sizlerinde gününüzün güzel olması dileğiyle...

No comments:

Post a Comment