Monday, February 22, 2010

İŞLEYEN DEMİR IŞILDAR

Bu ne mene başlık demeyin sakın,bu benim kendime yakıştırdığım,söylemekten keyif aldığım,bir söz dizisidir.Yarın saat ikide provaya gidecektim,Bu gün öğleden sonra,ajanstan arandım,Fox TV.de oynamakta olan Ömre Bedel adlı dizide bir rol teklif etmişler bana.Daha evvel Annemin yapımcısı olan Gold Film,tanıdığım bir şirket,iyi bir kanal,kadrosu çok iyi,eh daha ne isterim tabii ki kabul ettim.Hemen Tuncay'a (Özinel)telefon ettim,provadan izin istedim,hayırlı olsun,iyi çalışmalar dedi...Şimdi yarın çekime gideceğim,27. bölüm çekilecek...
Bana aniden müthiş bir enerji geldi,yazıcım yok,gönderilen senaryodan,benim olduğum iki sahneyi,eski günlerdeki gibi,mektup kağıdına yazdım,yazarken,hafif bir laz aksanı koydum,bakalım,iyi olacak mı?Her yeni işe başlarken olduğu gibi,bir heyecan,bir heyecan,bir eyvah,işte bütün bunlardır bizleri ayakta tutan...
Çalıştığım günlerde,daha hareketli,daha genç,daha güler yüzlü oluyorum,niye derseniz,içim ışıldıyor çünkü...Çalışmadığım zaman,tembel denecek kadar ağır,bazen sokağa çıkmaya bile üşenen ve de çok daha yaşlı bir kadın oluyorum...Her gün çalışmaya gitmem gerekmiyor ama çalışıyor olmak,zinde olmam için bana yetiyor...Çalışmadığım günlerde daha çok yürüyorum,daha neşeliyim,yüzümde hep bir gülücük,gülücüğün arkasında(yarın çalışıyorum)gizli bir gurur...Hala çalışabiliyorum gururu...
Biraz kostüm bakmam lazım Fadime halaya,benimkilerden pek bir şey çıkmaz ama,gardrobu birazcık karıştırmalıyım,Buse (kostüm sorumlusu)ye yardımcı olmak lazım,ona da sürpriz oldum ben,şimdilik bu kadar yeter,hem biraz iş,hem biraz heyecan...Görüşmek üzere,hoşça kalın,sevgiler...

No comments:

Post a Comment