Saturday, December 4, 2010

ARKADAŞLAR

Yazması en zor konulardan biri,niye yazıyorsun o zaman,diye sorabilirsiniz.Geçen günlerden birinde,bize çok yakın,hayır,yakın bir AVM olan Kozzy ye gitmiye karar verdim.Hem birazcık yürürüm,hem de akşam yemeği için bir şeyler alırım dedim.yola çıktım.Birden aklıma Ali Uyandıran geldi,bana çok yakın oturuyorlar,işin yoksa gel,hem konuşuruz,hem de vafıl yeriz ,dedim.Çok özlemiştim,kırmadı beni geldi...Sokağın başında buluştuk,AVM ye kadar konuşarak yürüdük.Onunla arkadaşlığımız bin dokuz yüz seksen yedi senesinde başladı.Selamsız Bandosu filminde bir buçuk ay kadar Kütahyanın Tavşanlı ilçesinde kaldık,çekimler için...Akşam çekim yoksa yemekler çok keyifli,bol sohbetli geçiyordu...Daha sonra pek iletişimimiz olamadı,hep ayrı yollardaydık.Birden bire Annem dizisinde burun buruna geldik.Bıraktığımız yerden arkadaşlığımız devam etti...Bu bizim meslekte çok rastlanılan bir şeydir,yaşam her birimize değişik yollar gösterse de bizler birbirimizden ayrı da kalsak,karşılaşınca bıraktığımız yerden devam ederiz.Eski yıllarda,devamlı gittiğimiz mekanlar vardı.bazılarımız sık bazılarımız seyrek de gitsek oralarda görüşür,özlem giderirdik...Yaşlandık mı yoksa gidebileceğimiz yerler artık çok mu pahalı geliyor bize bilemiyorum.Arkadaşlarımızla eskisi gibi ara sıra da olsa buluşamıyoruz.Aliyle bunları konuştuk,vafıllarımızı yerken ve gidiş-dönüşte yürürken...Dehşetle farkına vardık ki,artık arkadaşlarımızı neredeyse yalnızca Teşvikiye Camisinde öğle namazı saatlerinde görüyormuşuz.Cami bile değişmiyor,arada bir Şişli camisinde de buluşurduk eskiden...Ben kocamı oradan uğurlamıştım,şimdi çoğu zaman adres Teşvikiye...İkimizin de içi acıdı.Neden mi, son zamanlarda o kadar sık gittik ki,öylesine çok buluştuk ki...Arkadaşlarımızı gördüğümüze sevinemedik.Bir şey yapmak lazım,belki çok pahalı olmayan bir yeri lokal gibi düşünüp ,belirli günlerde toplanmalıyız mesela orada.O akşam,çalışanlar gelemese de bir diğer akşam da buluşabiliriz.Bu işi hiç olmazsa ayda bir yapabiliriz.Bence yapmalıyız da zaten,aramıza giren gençler de mutlu olurlar,sizce de öyle değil mi?Ne dersiniz bu işe...

No comments:

Post a Comment