Friday, December 24, 2010

24 ARALIK 2010

Güzel bir gün,noel kutlamaları,hediyeler,sevgi selleri,müzik,Bach Hendel,org sesleri,neşe kıyamet...Artı hüzün...Çok çok sonra anılarımı bitirdiğim zaman belki okuyabileceğiniz hikayeler vardır...Belki de bende kalıcaktır onlar,şimdiden bir şey söylemem imkansız...Sabahleyin neşe kıyamet kalkmadım,yani...Kahvaltıdan sonra pencereden dışarıya bakınca bana gülümseyen aydedemi gördüm .

Hemen Ciciki aldım birkaç fotoğraf çektim ve yüzümün güldüğünü hissettim,ne kadar küçük şeyler bizi mutlu kılar aslında,niye çoğu zaman farkında değilizdir?Bunları düşünürken dehşetle farkına vardım ki,ben yine gökyüzü,kuş,aydede muhabbeti yapıp onların fotoğrafını çekiyorum...Derhal (kendini topla be kızım)dedim ve yemek yapmak için mutfağa gittim.İşte o dakikadan sonra tamamen saçmalamaya başladım.Önce zeytinyağlı fasulyenin fotoğrafını çektim...


Arkasından koridora çıkıp,ocağın altının ne kadar kısık olduğunu,fasulyeyi yalnızca kendi suyuyla pişirdiğimi belgeledim...


Sonra elimde Cicik salona doğru gidip kütüphanelerin (çok zannetmeyin,alt tarafı iki tane klasik kitap rafı)fotoğrafını çektim...Ne kadar çok oyuncağım,kumbaram,biblom var değil mi?Hepsini çok seviyorum,benim güzel torunumun verdiği yaş günü ,anneler günü ve yılbaşı hediyeleri...Bir de İzmirin meşhur saat kulesi var,eskiden saati dakikti,nereden düzelteceğimi bilemedim,çalışmıyor o yüzden...O nu da çok seviyorum...Kim mi hediye etti?Merak etmeyin söyliyeceğim,Annem dizisinin fan gurubundan, çılgın kızlarım dediğim

tatlı arkadaşlarım hediye ettiler...Kadıköyde olağanüstü bir gün geçirip sonra da Vahidenin oyununa gitmiştik...Benim için muhteşem bir gündü...


Daha pek çok fotoğraf çektim,evin değişik köşelerinden,başka yazılarda kullanırım belki de...Neyse bu yirmi dört aralığı da atlattım sayılır,daha gece var ama olsun,biraz polisiye dizi,Hanımın Çiftliği,bilmece ,yemek ,kitap, yatak derken sabah oluverir...Saat sekizde beni almıya gelicekler,altıda kalkmalıyım,yani gece en geç bir de yatmalıyım,bakalım becerebilecek miyim?Nereye gidip ,ne mi yapıcam?Şileye gidip, güzel bir kısa filmde oynayacağım.Evvet, yine bir öğrenci filmi,bayılıyorum o güzel çocuklarla çalışmaya,mesleğimizin yarınları onlar ve çok başarılılar ... Mutsuz başlanıp,mutlu biten bir günden sevgilerle...




No comments:

Post a Comment