Monday, June 21, 2010

BULUTLAR ve BULUTLARI SEVENLER

Ben oldum olası bulutları severim.Fotoğraf makinem olmadan evvel,cep telefonuyla bile onlarca gökyüzü fotoğrafı çektim...
Bunların bir kısmını ben bile görmek istemem,o kadar kötü...

Koyduklarım,
fotoğraf makinesi ile çekilenler,bir kısmı Alanya,biraz Arnavutluk ve üsttekiler de İstanbul bulutları...Tabi ki güzel gökyüzümüz her yerde aynı gökyüzü...Ülkeler,kentler,manzaralar değişiyor ama gökyüzü değişmiyor...Zaten her saniye değil her salisede değişiyor.o yüzden belki de gökyüzünü seyretmekten hiç sıkılmam.Herkes benim gibimidir,bilemem ama eminim benim gibi olanlar da vardır.Büyük bir ihtimalle de bizler çoğunlukta olabiliriz.Ne dersiniz?Bu gün bu yazı

nereden aklına geldi diyebilirsiniz.Dilimin

döndüğü kadar açıklıyayım.Sabahtan acaip bir
koşuşturmam vardı
Eve gelip biraz dinlendikten sonra,interneti açtım.İlhan Selçuğun ölüm haberini okudum,haberi okuduğum arkadaşın yazısına (Nur içinde yatsın,bulutların arasından,çok sevdiği ülkesine nurlar yağdırsın ) diye not yazdım
Sonradan, ne çok İNSAN gibi İNSAN ımızı bulutların arasına yolladığımızı düşündüm.İşte bu yazı da böylece buradaki yerini aldı...
Bulutlara bakarken çoğu zaman bir şeylere ya da birilerine benzetiriz,daha çok da birilerine benzetiriz...Bu bizim romantikliğimizden midir,yoksa bulutların hikmetinden midir,ben bilemem...Bu konuda benim gibi düşünenler var mı,onu da bilmiyorum...Eminim ki vardır,yoksa bu güzelim bulutlar boşu boşuna koşuşturmuyorlar ya gök yüzünde,değil mi ama...

1 comment:

  1. canim ayla teyzem,
    bakalim bu sefer yazdigim yorum gidicekmi :-)
    yazilarini firsat buldukca okuyorum, simdi bagimlisi oldugum bir site daha eklendi hayatima, anilarini dusuncelerini paylasmak cok guzel.
    cook optum
    sevgiler
    melike

    ReplyDelete