Sunday, May 30, 2010

TİRANA MACERALARI (YEDİNCİ ve SONRAKİ GÜNLER

Tirana alıştıktan sonra,her sabah kahvaltımı yapıp,şöyle bir ortalığı toplayıp,maillerime baktım.Fazla bir şey çıkmıyordu,gevezeliğim sayesinde hemen herkes,yurt dışında olduğumu bildiğinden,arayan soran yoktu...Daha sonra giyinip sokağa,daha doğrusu sokaklara atıyordum kendimi,elimde fotoğraf makinesi ağır aksak dolaşıp,eski,yeni binaların,sokak başlarından ileriye doğru gidişlerin ilginç olan,olmayan her şeyin fotoğraflarını çekiyordum.Öğlen değişmez bir şekilde ACAyla buluşup yemek yiyorduk.Genelde balık,sebze,çorba ve değişik krepler yedim.İtalyan mutfağı ağır basıyor,restoranlarda başka tarz yemek bulmak çok zor.Sadece iki lokantada Fransız tarzı hazırlanmış çok değişik yemekler yedik.Ben portakal soslu balık yedim,ACA limon soslu kuzu pirzola,ikimizinki de nefisti...
























Sokaklardan iki görüntü koydum,başka fotoğraflarda yerleştirdim zannediyordum,onlar alıp başlarını gitmişler allah bilir nereye tüydüler...Uzun süre tembellik yapıp ara verdiğim için unuttum galiba resim koymayı neyse yeni bir sayfa açıp tekrar koyacağım.Bir türlü istediğim kalitede yapamıyorum şu işi...Dediğim gibi,siz en iyisi ACA yı bekleyin,vakit bulur bulmaz resimlerini koyacaktır.İşte o zaman Arnavutluğu tanıyacak ve eminim ki seveceksiniz.





Görüşmek üzere,bir daha ki sefere önce resimleri koyup,aralara yazmayı deneyeceğim.



1 comment:

  1. Zevkle okuyoruz efendim yazılarınızı. Fotoğrafları dediğiniz gibi önce koyup sonra aralarına yazarsanız daha kolay olur, biz de keyifle izleriz.
    Sevgiler...

    ReplyDelete