Saturday, May 29, 2010

TİRANA MACERALARI (BEŞ ve ALTINCI GÜNLER)

Pazartesi ve salı ACA çok yoğun çalışıyordu,açıkçası bende yalnız çıkmaya cesaret edemedim.
Kendime güzel bir ekmek arası ve kahve hazırlayıp,balkona kuruldum.Sonradan,akşam dağıttıklarımızı toplayıp,resim çekmeye başladım.Öğle yemeğinde Aca ile Era'ya gittik,hem eve yakın,hem yemekleri,lezzetli,hemde garsonları güler yüzlü ve azıcık daha çabuklar...



Ben yemekten sonra çevrede biraz dolaşıp eve döndüm.

Seyrettiğim dizilerin,kaçırdığım bölümlerini

izledim,bilgisayarda tabiki...Birkaç fotoğraf daha çektim.Akşam yine yemek için ACA ile buluştuk.Bu arada yazmayı unuttuğum bir şey var.
Bütün bu yaptıklarımız yağmur aralarında yapıldı,iki gün boyunca


yağmur ve güneş


sırayla boy gösterdiler.Bir biri geldi bir diğeri...


Çekilen resimler,balkondaki çiçekler,aşağı katların balkonları,karşıdaki sokak ve küçük stadyum.


Tabiki bir de bu yazıların yazılması,resimlerin fotoğraf makinesinden bilgisayara aktarılması seçilmeleri ve buralara yerleştirilmeleri...





Yine de iş bu kadarla kalmıyor,son aşama,ACA nın kontrolu,düzeltmesi,ya da benim,yorgun argın uğraşma bir tanem,herkes benim bu işlerde acemi olduğumu biliyor,boş ver güzelim ,demem oluyor...Daha sonraki günlerde buluşmak ümidiyle...

No comments:

Post a Comment