Wednesday, May 5, 2010

TEMBEL TENEKELİK

Kimse üzerine alınmasın,kendimden bahsediyorum,her şeye yetişiyorum,çalışıyorum,evimi toparlıyorum,yürüyorum,Beynelmilel Cevizli Bibere gidiyorum,alış verişimi kendim yapıyorum,sudokular ve Cumhuriyetin bilmecelerini çözüyorum,daha aklıma gelmeyen bir yığın şey yapıyorum...Evet face de geziniyorum,maillerime bakıyorum,herkese laf yetiştiriyorum...Sıra bloga gelince,bir tembellik,bir tembellik,anlaşılır gibi değil...Sebebini bir türlü çözemedim,yazmak çok hoşuma gidiyor,keyif alıyorum,başlayınca inanın,hemen hemen hiç düşünmeden,su gibi akıyor,elimin altından kelimeler...O yüzden çoğu zaman da yanlışlıklar yapıyorum...ünkü arkamdan atlı kovalıyormuşcasına yazıyorum...Peki,niye şu blogu açıp ta başına bir türlü oturamıyorum?Bu konuda sizin aklınıza bir şeyler geliyorsa,bana söylerseniz çok ama çok sevineceğim...Çünkü ben bir neden bulamadım...Şimdiden,sebep bulacaklara teşekkür eder,küçüklerin gözlerinden,büyüklerin ellerinden öperim...Sevgiler ve saygılarla...

1 comment:

  1. Ünkü diye bir kelime var mı?Yok,bana kalırsa,çünkü olacakmış,olamamış,özürler...Sevgiler...

    ReplyDelete