Sunday, August 29, 2010

ÇOK ÖNEMLİ BİR KONU

Bazı akrabalar vardır,insanın arkadaşıdır,bazı arkadaşlar akraba gibidir.Bu durum bakış açılarına göre her insanda farklıdır.Benim akrabalarımın çoğu benim arkadaşımdır.Bu yüzden çok mutlu bir insanım.Onlardan bir tanesi, bana bir site haberi gönderdi.Siteye girdim,şöyle bir gezindim başından zor kalktım,kalktım çünkü işim vardı ve neredeyse geç kalıyordum.Şimdi her gün girip biraz okuyorum,biraz karıştırıyorum.Niye diyeceksiniz,söyliyeyim bir solukta okunup bırakılacak bir site değil çünkü...Eminim ki,çok uzun araştırmalar derin bir bilgi ve emek karşılığı hazırlanmış,ayrıntıları kesinlikle atlanmıyacak nitelikte,ders kitabıyla,araştırma kitabı havasında,baş ucunda durup devamlı bakılıcak ve gerektiği zaman,gereken bilgi bulunacak bir olay...Olay diyorum,çünkü mükemmel bir site...Okuyup geçemezsiniz,devamlı okuyacaksınız,bir konu önünüze geldiğinde hemen açıp bakıcaksınız,birileri,bir şeyler diyor,hemen açıp bulup doğrusunu göreceksiniz...Böyle bir siteden bahsediyorum.Artık ismini söylemenin zamanı geldi.İşte ATATÜRK.com Evet muhteşem bir site,site diyorum,çünkü ne isim vermem gerekir bilmiyorum.Bence bu yazıyı okursanız,hemen girip bakın,eğer ne mutlu türküm diyorsanız ve gurur duyuyorsanız,ülkenizi seviyorsanız,cumhuriyetin ilk yıllarındaki gibi borçsuz,ve ödünsüz bir millet nasıl oluyormuş diyorsanız mutlaka girip bakın,zaten girerseniz bir daha çıkamıyacaksınız...Ben genelde yazılarım için yorum beklemiyorum,herkesin işi gücü var...Ama bu sefer siteyi gezdiğiniz zaman yorum bekliyorum...Sevgiler,şimdiden teşekkürler...

No comments:

Post a Comment