Saturday, January 8, 2011

BAŞIBOŞ FOTOĞRAFLAR VE LAF'I GÜZAF

Bu fotoğrafı daha evvel gördüyseniz,şimdi görmezden gelin...Eskiden yazılanların hepsine bakmıya çok üşendim.Zaten canım sıkkın,neden mi? Gece bile herkes sokakta bendeniz evdeyim...
MR çektirmiştim,bel kemiğimdeki ağrılar için,eski yeni düşmelerden kaynaklanan,ufak tefek arızalar varmış(ödem gibi),acaip ağrı yapıyor.dolayısiyle bir süre ev hapsindeyim.Ağrılar geçici katlanıyorum,ama ev hapsi katlanılır nesne değil.Ben koçum, öyle sessiz sakin duramıyorum,hep dürtükleyen bir şeyler var ama ben kibar kibar,oturup yatmak durumundayım.Nereye saldıracağımı bilemiyorum .

Yeni bir şeyler görüp,inceleyemediğime göre eski defterleri(pardon)eski fotoğrafları karıştırdım...Ona değmiş,buna değmemiş diyip bir kaç fotoğraf koydum...Umalım ki görmediklerinizden olsun...



Herhalde benden başka hiç kimse bu kadar kötü bir fotoğrafını ortaya çıkarmaz,şu kolun iğrençliğine bakın,sanki yüz bin kiloyum...


Bir sokak arkadaşı ve gölgem bu fotoğrafları çok seviyorum,ne sevecen ve meraklı bir bakış değil mi?O anlamsız üçgenimsi şey sol dizim,kareye nasıl burnunu sokmuş anlamadım doğrusu...

Geldik yine martılı fotoğraflara ,ama ondan evvel,eskilerden bir yemek ve sofrada bilgisayar muhabbeti fotoğrafı...


Bunlar yeni dün çekildi,ikisi de hafif karanlık bir öğle sonu fotoğrafı...
Sizi bu kadar sıkmak bence yeter,bakalım bir daha ne zaman ve nasıl bir saçmalık yazacağım,bu aralar benim kusuruma bakmayın,ev hapsinde ne yaptığını bilmez haldeyim...



Zannetmeyin ki yalnızca kendimi düşünüyorum,devamlı evde ve yatakta olanlar,daha suçunun ne olduğunu bile bilmeden iki seneye yaklaşan bir zaman içerisinde hapiste olanlar,yazarlar,çizerler,doktorlar,askerler,gazeteciler,kısaca gerçekten dürüst ve kültürlü,aklı başında kimseler...Hepsinin yerine de kuduruyorum ben ev hapsinde...Hepsinin sıkıntısı içimde,içim daralıyor...İçimmmm daralıyor..



Keyifli bir tatilde yaptığım bir karalama,son satırları hafifletir belki..


6 comments:

  1. Hazır evde otururken çizim yapmak hiç fena fikir değil:) Mikrop ailesini çizsene gene n'olur:)

    ReplyDelete
  2. İstek dikkate alınmıştır,çalışmalar bilahare,gösterime girecektir.Sevgiyle bildirilir...

    ReplyDelete
  3. Geçmiş olsun Annecik. Siz evde otururken de oyalarsınız kendinizi bence. Bu arada en sondaki çizime bayıldım. Çizin işte birşeyler hazır evdeyken ne güzel, biz de izleriz sonra.
    Çok sevgiler yolluyorum...

    ReplyDelete
  4. Aaa cok gecmis olsun, umarim cok agrin sizin yoktur. Sen bos durmaz bulursun yine biseyler evde yapicak ;-)
    Kucak dolusu sevgiler.

    ReplyDelete
  5. Teşekkürler Leylakcığım,resmi keyifliyken yapabiliyorum,bu kadar ağrım varden nasıl bir şeyler çıkar kalemimden, bilemiyorum doğrusu...Sevgiler...

    ReplyDelete
  6. Canım Melikem,şu sıralar yalnızca bilmece ,TV.BS.gazete başka bir şey yok,kitaba bile aklımı veremiyorum...Tam bir moruk oldum yani kısaca,allahtan geçici bir şey...Hepinizi öpüyorum...Mathilde kocaman olmuştur,benim için bi dolu öp onu...

    ReplyDelete