Thursday, December 8, 2011

KASIM ORTASI ARALIK BAŞI DEĞİŞİM ZAMANI

Yazıyla kelalaka bir fotoğraf,ama CİCİK te ben de çok beyendik.İki tekerliğin arasındaki gölge sanki benmişim gibi bir duyguya kapıldım.Halbuki servisle sete giderken çekildi... Bayramdan önce,Sihirli Annem dizisinden teklif geldi,Günlük dizi,benim güzel kızlarım,çok yorulursun dediler.İki seneden fazladır,dinleniyorum bıktım,çalışmak,çalışmak,çalışmak istiyorum dedim.Seve seve kabul ettim,Belgrat,Saraybosna ve Mostar gezisini yapıp kasımın on üçünde döndüm.Onbeşinde saat on ikide servisle sete gittim.Çok büyük bir stüdyo ve dizinin tüm dekorları aynı yerde,benim için bir ilk(reklam çekimi hariç) servisle gidiyorsun,servisle dönüyorsun.En güzel tarafı giderken,eyvah trafik var,sete geç kalır mıyım,paniği yok,iki de bir saate bakmıyorsun,kalp krizi riski yok.Yolda yok ama çekimlerde vardı,her yeni çekimde olduğu gibi,heyecan üstü heyecan,abuklamalar,sabuklamalar,bir çarpıntı arkası kalp krizi...Tamam heyecan çok güzel ve ayrıca da mesleğimizin en önemli parçası,yalnızca benimki çok fazla...Üstelikte seneler geçtikçe daha da çoğalıyor...Neyse ki yatakta sürünüp,süründürmekten,çalışırken küt diye gitmek çok daha iyi olsa gerek,bu seferde oradaki arkadaşların kabusu geliyor aklıma...Neyse boş verin,bunlar laf'ı güzaf..Çalışmayı çok özlemişim,tüm arkadaşlar çok tatlı,ortam çok güzel,genelde dört gün çalışıp üç gün tatil yapılıyor.Zaman su gibi akıp gidiyor,nihayet tembellik bitti,kendime geldim.Vücudum tempoya alıştı yeniden... Derken Kasımın son günleri film heyecanı başladı,Oyuncu toplantıları,basına gösterim,gala gecesi ve iki Aralık vizyona girişi...İnanılmaz günlerdi,haberleri,fotoğrafları görmüşsünüzdür.Ben size başka bir şeyden bahsetmek istiyorum,önce bin kişilik salon doldu,arkasından,beş yüz kişilik olan açıldı ve o da doldu,konserlerde olduğu gibi ara basamaklar ve yan boşluklar doldu...Tiyatrodaymışız gibi ara alkışları ve finalde müthiş bir alkış patlaması...Çekimleri gördüğüm ve bende oynadığım halde,daha birinci epizot başlarken bir kaptırdım kendimi, seyirciydim sanki,filmin içine daldım gittim...Ve işte artık mutlu,çok mutlu bir kadınım...Harika bir ekiple,sevilen bir dizide oynamak,Yüksel Aksu,Galata Film ve o muhteşem arkadaşlarımla birlikte böyle bir filmde olabilmek...Ancak bu kadar yazabilirim,fazlası imkansız gibi geliyor bana,kelimeler kifayetsiz olabiliyor.Işıklar içinde yatsın Orhan Velim,ne de güzel yazmış...

No comments:

Post a Comment