Thursday, December 15, 2011

HERHANGİ BİR PERŞEMBE

Perşembe akşamı fotoğrafları koyduk.Cicikle baktık,pek beyendik.Sıra yazıya geldi,sistemi yine değiştirmişler.Bugün diye başlıyacaktım,B harfini bile yazamadım.Neyse bugün Qunem geldi de,ondan yeni sistemi öğrendim.Belki on yıllardır,pazara çıkmıyordum,çok kalabalık değildi,zaten kalabalıklaşınca çıktım pazardan,elimde baston,ağır aksak ,zorlaşmıştı yürümek...

Buluşacağımız sokağa,önce ben geldim.Beklerken gelebilecekleri sokakları,görüntüledi Cicik.
Bir karşımızda,bir,sağ bir de sol tarafta sokak vardı.
Arkamız pazarın bir kapısı,daha kaç girişi var bilmiyorum.

Karşımızdaki sokaktan geldiler,tam kareden kaçarken Ciciğe yakalandı torunum,çok güldük...
Pazar bir hercümerç,her şey var,alt alta üst üste,karman çorman,özlemişim,bir keyiflendim ki sormayın...
Artık ara sıra gelirim bu pazara,her hangi bir şey almak şart değil,dolaşmak,insanları,telaşı,alış veriş yapışlarını seyretmek çok güzel.Pazarlık yapanlar,alıp sevinenler,alamayıp üzülenler,benim gibi yalnızca bakanlar...
Qunemle Kiki önde ben arkada,dolaştık epeyce.

Beni genelde Gümüş ve Annemden tanıyorlar,şimdi Sihirli Annemden de tanımaya başladılar.İnsanların size,sevecen gözlerle bakması,çok güzel bir duygu,mutluluk veriyor.
Burada benim çok komik bir fotoğrafım vardı,görünmez oldu birden,düzeltmiye çalıştım gitti,güle güle dedim ama,yazı bitsin umarım,halledebilirim...

Yılbaşı süsleri satılan tezgah,çok cıvıl cıvıldı,çeşit çeşit süsler genelde kırmızı...Çok göz alıcıydı...
Yaşlısı,genci,zor yürüyeni,düşüncelisi,neşelisi,tasalısı,herkes ayrı bir alem...Bu sokaktan çıktım,kalabalığın çoğaldığı sokaklara gelmiştik,kap kacak,yiyecek içecek,yani yoğunluğu çoğaltan malzemelerin satıldığı tezgahlar,bir itiş kakış,bastonumdan ve kalabalıkta benim birilerine,birilerinin bana çarpmasından korktum,yeni yıla  girerken,hiç kimseye bir şey olmasın dedim.Tam çıkarken,bir tezgahta ne zamandır aradığım,yumuşak kadifeden eşofmanlar gördüm,hem de istediğim renklerde,yanımda para yoktu alamadım,sokağı hatırlatmak için,akıllı Cicik tabelanın fotoğrafını çekti...Yılbaşından sonra gidip iki tane almalıyım.İşe hep eşofmanla gidip geliyorum,çok rahat oluyor.Benimkiler,siyah ve gri,ikisi de polar,çok sıcak tutuyor,serisimiz zaten sıcacık hiç üşümüyoruz.Bu gördüklerim daha ince,bir kahve rengi almalıyım.Belki bir de çılgın bir renk alırım,bilmiyorum...Alırken karar veririm,belki de bir tane alırım,bakalım...Şimdilik bu kadar,fotoğrafı koymaya çalışalım,bakalım becerebilecek miyiz?Ben ve Cicik yani...

No comments:

Post a Comment