Friday, December 30, 2011

BİR YILIN DAHA SON GÜNÜ

Bu sabah ilaç yazdırmak için kliniğimize gittim.Bahariye Akbank Şubesinin üst katı...Sürpriz!Kapı geçit vermez bir biçimde kapatılmış,tamirat var.Bu yaşta eğilip o demirlerin altından geçemem,öyle bakınırken bir delikanlı (bu tamirat için demirleri yerleştirenlerden biri) en alttaki demiri azıcık açtı,hafif eğilip girdim.İlaçlarımı yazdırdım,herkese iyi yıl dileklerinde bulunup,ayrıldım...
Karşı kaldırımda arkadaşlarımdan biri kalabalığın ortasında uyukluyor,yuvarlacık ve pek güzel görünüyor.Doğal olarak Cicik dayanamadı...Onun yanına gidince,karşıda zorlukla  çıktığım kapıyı daha iyi gördüm,nasıl sığdım oralardan,şişmanladım diyip duruyorum ama demekki hala o denli şişko değilim.
 Dönüşte Quneme uğradım,çoook eski fotoğraflarımı bulmuş,onları verdi bana.Üstteki tiyatroya yeni başladığım 61, 62 yıllarından,alttaki 80 li yıllardan,Tuncay Özinel Tiyatrosu döneminden...
Siyah beyaz 80 olabilir,Ferhan Şensoyla Şahları da Vururlar döneminden...
Ortadaki fotoğraf Antalya 86 sevgili Emel Çeviren bana misafir gelmişti ve çok güzel günler yaşamış,çok güzellikler paylaşmıştık...
Aşağıdakine gelince sene 1985 yer Urfa Züğürt Ağa  filmi çekiliyor,bir aydan fazla kaldık Urfada, çevrede çok güzel arkadaşlarımız oldu,ekibimiz çok iyiydi,çalışmak çok keyifliydi,Sıcağa,sineklere rağmen çok mutluyduk...En öndeki bendeniz cennet kuşu,saçım permalı...Benim çekimim yok o gün o yüzden Züğürt Ağanın annesi gibi değil,Ayla Arslancan  olarak arzı endam ediyorum fotoğrafta...
Pek yılın son günü yazısı gibi olmadı ama eski yıllardan bahsetmek de çok abes değil,yarın bu saatlerde, iki bin on bir de eskimiş olacak,aynı gördüğünüz fotoğraflardaki eski yıllar gibi...Veeee ben de yetmiş altıya doğru yol almıya başlamış olacağım yarın bu saatlerde...Hepinize, sevdiklerinizle birlikte,sağlıklı  ve mutlu yıllar...Seneye görüşmek üzere, sevgiyle öpüyorum hepinizi...  

1 comment: