Tuesday, May 31, 2011

KAPIDAN BACADAN ÇAKTIRMADAN

Başlangıç Kapıkırından,güzel bir bahçe,kapımsı bir yerden Ciciğin gözüyle... Kapı önünden,öteki kapıya...Çok kullanımlı bir avlu, Ayşe teyzenin evinin avlusu...




Aynı avlu,üst kata çıkış,çıkmak isterseniz sarmaşıkların arasından,merdivenlere yönelin ...








Bu fotoğraf kapıdan değil,koltuk altından...Bebek tavşanın adı Cüce,dünya tatlısı bir şey,bol bol öptüm...




Kapıdan,Pınarcığın camisi,imamımız genellikle yalnız kılıyormuş namazları,çünkü herkesin bir işi var ve herkes çok çalışkan...Ayrıca çok sevecen insanlar...Çok sevdim Pınarcıklıları...Hemen hepsiyle arkadaş oldum,bir çoğu da feys arkadaşım artık...




Sigara almak için durunca servis Cicik, kaçmaz bir fotoğraf olucak çeksene ,diye kulağıma fısıldadı...Kimse duymasın diye hep kulağıma fısıldıyor ama ,zaten kimse onu duymuyor ki!Farkında değil güzelim Cicik...

Doğanbeye giden yol üzerindeydi bakkal,sigaralar alındı,yola devam edildi...




Doğanbey Müzesinde film ekibine ayrılan oda,yine kapı aralığından...




Bir telaş ki sormayın,müthiş bir kalabalık giydirilicek,hazırlanıcak ve çekim başlıyacak...Her şey herkesin elinin altında,hiç bir masraftan kaçınmıyan bir yapım şirketi,Galata Film...




Bu sefer kapının içinden kapının dışı,çaktırmadan...



Müzenin toplantı salonu,bizim Entellerden bir grup,hazırlanmış,çekimi bekliyor...Çekim giriş Kapısından...





Bu fotoğraf tam da kapı aralığından...Ne gördüm de çektim acaba,ya da Cicik ne gördü?Ben çok merak ediyorum,siz bir şey görebildiniz mi?




Bu kapıdan geçilip, merdiven altından sağa dönülüp ,tuvaletlere gidiliyor...Yakışıklı çocuğumuz özellikle flu çekilmiştir,karşı kapıdan ve izin almadan çekildi çünkü...




Yine kapıdan,mutfağımsı bir yer bisküvi kurabiye vs. koymak için idel bir mekan...




Hazırlıklar devam ediyor...Çekimler başlamak üzere...





Ön kapının içinden müzenin girişi...Son koşuşturmalar...




Ben yola çıkıyorum,bu sefer servis değil,özel bir araç, kraliçeler gibi öne kuruldum,otele dönüyorum...Cicikle çok fotoğraf çektik,onlar daha sonra başka yazılarda...




Bunlarda arabanın penceresinden,rengine,görüntüsüne,kokusuna aşık olduğum Katır Tırnakları...Muhteşemler değil mi?Aşık olunmaz mı?Olunur,olunur bence...

Kapıdan bacadan çaktırmadan dedik te,baca bulamadık...Başka sefere sakladım iştihamı...Belki ilerde bir baca bulurum, çaktırmadan Cicikle fotoğraf çekebileceğim,ne dersiniz?

































No comments:

Post a Comment