Saturday, February 19, 2011

MONOTONLUKTAN KURTULMAYA BİR GÜN KALA

Geçen gün bilgisayarın başında otururken pencere den yoğun bir martı sesi yükseldi.Hemen Ciciği alıp pencereye koşturdum,bir yandan videoyu çalıştırıp bir yandan da telaşla uçuşan martılar niye böyle yapıyorlar diye düşündüm.Aklıma deprem geldi,ilk olarak kuşlar hissedermiş,daha doğrusu doğaya bizden yakın olanlar(kısaca insandan başka tüm canlılar)bu konuda daha duyarlılarmış.Deprem filan olmadı,martılarım uçuştu durdu.Büyüterek bakarsanız görebilirsiniz.Ben telaştan büyüterek çekmeyi düşünemedim.İlk defa bloga video koyuyorum,birincisi başarısız oldu ama silemedim.Galiba ikincisi olabildi,bakalım,yazı bitince anlarız belki...Yarından itibaren,kısa mesafe bile olsa yürüyüşe çıkmayı,dışarda fotoğraf çekmeyi,değişik konularda yazabilmeyi planlıyorum.Yeter artık evde tıkılmaktan kaynaklanan monotonluk...Benim serseri ruhuma uygun değilmiş...Görüşmek üzere iyi geceler diyorum,saat iki otuz beş,artık yatma ve yatak keyfi yapma vakti geldi...Sevgiler...

3 comments:

  1. Bozuk videoyu silebilmişim,çok keyiflendim birden bire...

    ReplyDelete
  2. Harikasınız,yüzünüzden tebessümün tükenmeyeceği bir hafta olsun,sevgiyle kalın...

    ReplyDelete
  3. Teşekkürler Nehireciğim...Hepimiz her zaman gülebilelim...Sevgiler...

    ReplyDelete