Tuesday, January 26, 2010

YAŞLANMAK MI? YOK CANIM! Dün yazıya koyduğum,daha doğrusu yerine koyamadığım başlık var ya,işte o yanlış...Doğrusu z ile değil s ilr,yani lafazaki pösteki değil,lafasaki pösteki,nasıl da unutuluyor,kimbilir daha neleri unutup,yalan yanlış yazıyorumdur.Z değil S diyince birden aklıma Matmazel Noraliyanın Koltuğu adlı roman geldi.Peyami Safanın bir romanıdır,hesini hatırlamıyorum,başlangıcını da hiç unutmuyorum.(Ferit,t değil d Ferid, itdeğil id,Ferit ,t değil d....ilginç bir kitaptır .İlk hangi yılda basılmıştı hatırlamıyorum,çok gençtim okuduğumda...Bazen bir tek harf,bazen bir tek rakam,nasıl da değiştiriyor herşeyi değil mi?Ya da saat hatta dakika...Evden çıkarken küçük bir oyalanma ile bira z geç çıksanız,otobüs kaçırabilirsiniz,belki rastlıyabileceğiniz bir dostu,ya da korku kitaplarındaki gibi bir düşmanı,ya da bir katili,ya da iyilik yapma şansınızın olduğu bir insanı görme şansınızı yada şanssızlığınızı kaçırabilirsiniz.Amma uzun bir cümle oldu...Kızlar hep uyarıyorlar zaten.Bu sefer ben bile farkettim.Neyse,bundan sonra biraz daha dikkatli olmaya çalışmalıyım.eçen gün daimi gözlüğümü aradım,her yere baktım,yok!Renkli birşeylerin üzerine koymuşum,kendisi biraz renksiz olduğundan,görememişim.Aslında renksiz tamam da sesli olsaydı ya,cep telefonu gibi,ev telefonundan arardım,sesini çıkarınca,çabucak bulurdum.Bu teknolojiyi geliştirecek bir arkadaş bulunur mu?Bizim gibi ihtiyarlar için ne iyi olurdu,o sistem...Sadece gözlük değil,düşünsenize pek çok şeyi,zaman zaman kaybedebiliyoruz,sesleri olsa ...Deyme keyfine...Teknoloji sevenler,uğraşanlar!Önerilerinize açığız,bekliyoruz...Yaşlı ya da genç biz unutkanlar,çoook kalabalığız...Acayip köşeyi dönersiniz,benden söylemesi...Sevgiler...

No comments:

Post a Comment