Monday, January 25, 2010

Dün yine fırtına vardı,sokağa çıkamadım.Dizi Max'ın dizilerinin,kaçırdığım bütün bölümlerini seyrettim.Müzik dinledim,kitap okudum.Richard Bach'ın Hipnozcu'sunu okuyorum.Biraz çılgınca ama ben çok beyendim.İnce bir kitap olmasına rağmen,hemen bitmiyor,ya da ben bitiremedim.Tadına vararak ve bazı cümlelerin üzerinde durarak okuyorum.Bu yaşa kadar,hiç bir kitabı böyle okumamıştım.Kitabı elime alır,kapı zili,telefon,müzik,ocakta yanan yemeğin kokusu,kısaca hiç bir şeye kulak asmadan,deliler gibi okurdum.Hatta tuvalete gitmeyi bile unutarak(nerdeyse)bitinceye kadar yerimden kalkmazdım.Bugün kitabı daha elime alamadım,temizlik vardı,sabah erkenden kalkıp banyomu yaptım,kahvaltıdan sonra,biraz Perihan'a yardım ettim.Şimdi macera başlıyor,Danimarka giysilerimi giyip,kendimi sokağa attım.Kar bu kadar mı güzel yağar,yüzüme çarpan hafif,hatta çok hafif rüzgar,insana bu kadar mı keyif verir?İnanın bilemiyorum,eve dönmek hiç içime sinmedi,ama,köylü köyüne,evli evine,evi olmayan sıçan deliğine diyip,eve döndüm.Daha soyunmadan pencereden ne göreyim,kar daha da güzel daha da tutkulu yağmıyor mu?Tekrar çıkacaktım,Perihan engel oldu,(televizyonlarda,radyolarda bas bas bağırıyorlar,yaşlılar,sakatar sokağa çıkmasın,ne işin var dışarda,otur oturduğun yerde)diye...Söz dinledim ve oturdum.Şimdi bile aklım dışarda...Hala satırbaşı,paragraf,v.s. işleri beceremiyorumHafta sonu Ayşe geliyormuş,vaktimiz olursa ondan öğrenip,doğru dürüst yazmaya çalışayım,öyle değil mi?Bugünlük bu kadar,bir çanak çikolatalı dondurma alıp,pencere önüne oturup ,şimdi yine çok ama çok güzel yağan karı seyredeceğim...Sizin oralarda da kar yağıyorsa,tavsiye ederim,çok güzel bir üçlü,sıcak ev,kar yağan bir sokak ve buz gibi bir dondurma...Görüşmek üzere...Başlık koymamışım,benim ki de sonda olsun! LAFAZA Kİ PÖSTEKİ

2 comments:

  1. Süpersiniz Annecik:)) Size yaşlı diyerek sokağa çıkmanızı engelleyenleri esefle kınıyorum. Ayrıca yakında bilgisayar konusunda hepimizi geçeceğinize de eminim, başlangıçta olur bu kadar acemilikler.
    Size pencere önünde keyifli bir kar sefası diliyorum, sevgiler yolluyorum...

    ReplyDelete
  2. Daha önce girememiştim,şimdi de bilemiyorum,belki de hala ulaşamıyorum.Neyse görülüyor farzedeceğim.İlginize teşekkürler,sevgiler...

    ReplyDelete