Saturday, January 23, 2010

1...2...3... DENEME 1...2...3...DENEME

Başlıyorum,önce dosya açtım,küçük bir saçmalık yazdım.Çeşitli yollarla,buraya göndermeyi denedim.Olmadı,olamadı...Doğrudan buraya yazmayı denedim yine olmadı,olamadı...Biraz evvel,aptal aptal bakınırken,bir yerlerde (yeni) gibi birşey gördüm,bastım,böyle bir kare açıldı...Evlere şenlik bir yazı geliyor,yani belki geliyor!...Benden (kaydı yayınla) yazısına basması,ötesini benden de ihtiyar olan sevgili bilgisayarım yapıcak.Bir türlü parantez açmayı,satır başı yapmayı beceremedim.Kurallara uymam olası değil gibi sanki,bakalım,göreceğiz!Bizim burası,yani Kozyatağı,oldukça yüksek,o yüzden burada fırtınamsı bir hava var,muhteşem bir kar yağıyor ve benim aklım yürüyüşte.Dedim ya fırtınamsı hava diye,korkudan dışarıya çıkamadım.Benim kemik ağırlığım yok galiba,hatta kemiklerimin içinde ilik yerine,kuşlarda olduğu gibi,hava olduğundan şüphe ediyorum.Korkum bu havada uçmaktan...Bu yaştan sonra bence gereksiz bir deneyim olur,ne dersiniz?Haklı mıyım yoksa boşuna mı korkuyorum...Neyse pencereden,yutkunarak seyrettim kar yağışını.Ama yarın,fırtına da olsa,kıyamet de kopsa yürüyüşe çıkacağım,bekleyin beni sokaklar,bennn geliyorummm...Dönüşte görüşürüz...Gönderiyorum size,bakalım gelecek mi?Sevgiler...İyi geceler...

No comments:

Post a Comment