Friday, September 7, 2012

İSİMSİZ RESİMSİZ KİMLİKSİZ

Başka çarem yok!Böyle bir başlık koyabildim...
Cicikte yığınla fotoğraf,ben de yığınla hikaye var!Nasıl yazabilirim?
Macera,tanıtım,eylence,lay lay lom!Şimdi zamanımıdır sizce?
Bunca genç,bunca insan na hak yere(neredeyse siktiri boktan sebeplerle)ölürken,benim içim elverir mi?
Başka çarem yok!Fotoğraflar Cicikte,hikayeler beynimde bekleyecek...
Ne zamana kadar mı?Bilemiyorum,içim ne zaman el verir,ne zaman,EVET artık yazabilirim derim...
Ne zaman Cicik,yeter artık,yaptığım işi görmek istiyorum, der bilemiyorum...
Umarım bu kabustan kurtulabiliriz,yüzümüz gülmese bile,içimiz çok rahat etmese bile,hiç olmazsa,bazı ŞEYLERİ yapmıya sıvanabiliriz...
Kahkaha attıracak değilse bile,gülümsetebilecek bi ŞEYLER yapabilirim...
Umarım,her allahın gününe içimiz acıyarak başlamayız...
Her zaman söylerim,yazarım...
UMUT memedin ekmeği,ye memet ye!

1 comment:

  1. Umudumuzun tükeneciği an hiç olmaması dileğiyle,sevgiler Ayla Hanım...

    ReplyDelete