Friday, April 22, 2011

EGEDEN KIR ÇİÇEKLERİ

Bugün izin günümüz,repo deriz yine de çalışmadan edemeyiz...Sabah acele etmeden keyifli bir kahvaltı yaptım.Krem peynir ve kaysı marmaladı sürdüğüm iki küçük ve lezzetli pankek ve küçük bir neskafe...Kahvaltıdan sonra ,yakındaki eskiden bakkal,şimdi market dediğimiz yere uğrayıp Didime geldiğimden beri ilk defa gazetemi almıya karar verdim...

Dışarıya adım atıyordum ki derinden gelen bir ses duydum,beni almadan nereye gidiyorsun bakiiim,hay allah Cicik çok haklı,değişik bir yere gidiyorum ve Cicik yanımda değil,olur mu hiç?Neyse dördüncü kata çıkıp,onu aldım ve yola koyuldum,iyiki sözünü dinlemişim,otelin yanında geniş bir kırlık alan ve otelin bahçe duvarı bizi bekliyordu...
Çeşitli kır çiçekleri,bizi de çekin,bizi de çekin diye ses verip, el ettiler...Biz de Cicikle bu güzelim sabahın keyfini çıkardık...





Sarılar,beyazlar,maviler ve değişik tonlarda morlar,renk cümbüşü...



Gelincikler bir başka güzel,nazlı nazlı sallanıyorlar...Mor dikenler,çok güzelim ama sakın elleme beni,yanıma yaklaşma,bak sonra fena yaparım diyorlar...



Uçuşan sinekler gibi görünenler,müthiş zarif...Doğa ne muhteşem,nasıl bunlara kıyıpta her yer betonlarla dolduruluyor,anlamak mümkün değil...




Ya sanki evimizin bahçesine özel olarak ekmişiz gibi,kocaman kocaman kır papatyalarına ne demeli?




Neredeyse her santimetre karenin fotoğrafını çekicekti Cicik,zor kopardım onu buralardan...




Bu papatyalar da bahçe çiçeği değil,kır çiçeği...Masmavi papatya oluyorlar kendileri ve gururla salınıyorlar,biz çoook güzeliz,diye...


Hemen hepsi bir arada,mutlu mesut yaşıyorlar,ömürlerinin çok kısa olmasına aldırmadan...Biliyorlar ki daha kaaaç bahar yine gelicekler,yine gelicekler,yine gelicekler...



Ta ki birileri gelipte,bu güzelim yerlere,site adı altında beton ucubeler(kusura bakmayın bu kelimeyi burada kullanabilirim diye düşündüm)dikinceye kadar...
















4 comments:

  1. Ege'nin kır çiçeklerini,yüreğinizin sımsıcak güzelliğiyle birleştirerek fotoğraf kareleri halinde bizlere sunmuşsunuz.İçimiz bahar gibi oldu.Teşekkürler Ayla Hanım,sevgiyle kalın...

    ReplyDelete
  2. Fotoğraflar harika. Hele gelincikler.

    ReplyDelete
  3. Canım,güzel duyguların için teşekkürler,Egede bahar başka bir güzel...Sevgiler...

    ReplyDelete
  4. Gelincikleri görsen,kafayı yersin...Eski kırlar gibi bazı yerlerde...

    ReplyDelete