Sunday, April 7, 2013

MASALA DEVAM

Az gittim,uz gittim,dere tepe düz gittim,döndüm arkama baktım,bir arpa boyu yol gitmişim.Eh!Bu kadarı da şimdilik yeter dedim...Günlerden perşembe,yanaklar pembe pembe,hastane yakın,açık hava yasak,sanki mikroplar,beni bekliyor üzerime atılmak için.Doktorlarım beni sarıp sarmalayıp bir koruyorlar ki pir koruyorlar.Taksi çağrıldı,binilip beş dakika sonra inildi.Göz muayenesine gidildi,beş dakikada bitirildi,damlalara devam denildi.Damlaya damlaya göl olurmuş,göle güneş vurmuş gibi,parlarmış göz...Taksi çağrılıp eve dönüldü...İyi hoş da Annecik evde oturmayı sevmez ki,sıkıntıdan patlar durur kadıncağız.Gece üçlerde dörtlerde yatarmış,sabah kaçta kalkarmış ne ben söyliiim,ne siz sorun...Altıyla on bir arası değişirmiş kalkış saati,masal bu ya ,masal masal matitas(kaynanamın götü tas diyemezmiş,ışıklar içinde yatsın,yetmişli yıllarda göçetmiş bu dünyadan)
Ya Cuma günü,ya Cuma günü,göze su deymeyecek ya,sabahın köründe kalkılmış,boyundan aşağısı yıkanmış,içine sinmemiş,çaresizmiş,yasakmış bütün yıkanmak.Annecik böyle yasakları dinlemezmiş ama bu sefer pabuç pahalıymış...Bu sefer taksi yok,qunegond arabayla gelip almış,laf aramızda aç bi ilaçmış Annecik bu sabah kahvaltı da yasakmış,kliniğe gidilmiş,eczane eczane aranmış,taranmış zatürre aşısı bulunmuş,yapılmış.Ordan çıkılıp az gidilmiş,uz gidilmiş,dere tepe düz değil,cadde cadde gidilmiiiş,Sonomede gelinmiş.Niye mi gelinmiş,bi gramcık beyni olan Anneciğe beyin MR:ı çektirmek için gelinmiş...Güler misiniz,ağlar mısınız,ben gülerim,bakalım ne çıkacakmış,ya  aaaaa beyin yokmuş,derlerse,ya da beyin yerine kahkaha doluydu,derlerse,bu yaşa kadar okuduğu tüm kitaplar doldurmuş kafatasını beyne yer kalmamış derlerse...Bu Annecik çok komik kadınmış meğerse,kafası saçma sapan düşüncelerle doluymuş,derlerse...
Saatler,saatleri,günler,günleri geçsin,hafta sonu bitsin,hafta başı başlasın,MR:sonucu gelsin,bakalım makineler ne buyurmuş öğrenelim.Dal dal dal,dıııırt dırt,bıgıdık bıgıdık,tıııırt tırt tırt,dag dag dag dal dal dal hıgıık hııgık lar dan başka ne biliyormuş şu makine görelim bakalım...Laf lafı açtı,laf kapıyı açtı,gevezelik doldu,taştı,yemekler pişti,sofralar kuruldu,martılar doyuruldu,bize de gökten elmalar düştü,tüm sevenlerime selam olsun,tanıyan,tanımayan herkese sevgiler selamlar olsun.Yürekler iyilikle dolsun

No comments:

Post a Comment